Hattifnatt

Jag har sedan ett år haft en plommonstopslampa hängande över min vita rullskridsko. Idag mekade jag ihop en höghatt. Det är ett fantastiskt enkelt pyssel och häftigt blir det.

Du behöver:
En hatt
En lampannordning (du vet sladd, glödlampa, kontakt...)
En kniv
En limpistol

Mät ut mitten på hatten, skär ett kryss på toppen. I med lampan och limma ihop snitten. Det är viktigt att lampan hänger rakt i hatten så den inte blir överhettad. Jag har hört av en kollega på jobbet att det ska finnas någon speciell film som är flamsäker. Jag borde kanske kolla upp det lite mer noggrant.

 
 
 

Kommentarer
Postat av: Amanda Cleréus

nejmen gud vad fiffigt!

Svar: Hihi, ja visst är den förbaskat söt :)
Callie

2013-01-18 @ 21:19:11
URL: http://amandaclereus.blo.gg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0