Häng i skåne

Det går verkligen i intervaller det där med uppdaterandet här, skäms på mig!

Vi börjar med en snabb återblick från föregående helg.
På fredagseftermiddagen blev det Öresundståg ned mot Helsingborg för lite shopping och förberedelser inför kvällen. Jag fick finskjuts till Landskrona där vi såg Love and other Drugs och åt way to much candy. På Lördagsmorgonen smet Jay iväg på Yoga och jag fick klipptid på Curl up and Dye i Landskrona. Det tog lång tid att klippa sig men varenda förbaskade kluven hårtopp försvann, bra jobbat! Efter klippningen blev det guidad rundtur i Skåne med en sväng förbi imponerande Jakriborg. En nybyggd "stad" i gammal stil mitt ute på en åker. Senare på kvällen kom ett gäng fina människor till Landskrona för hålligång och festligheter. Därefter begav det sig till Helsingborg för att rocka loss men vi blev mer än besvikna. Det omtalade Tempel (eller hur det nu stavas) var en katastrof. Knepig gammal "Mr Music" strömmade ur högtalarna, rökmaskinen pumpade så hårt i källaren att man inte såg grannen bredvid. På övervåningen dansade någon brud i ensamhet och några flåsande killar stod och glodde bredvid. Näe det var helt enkelt inte mitt typ av hak. En fantastisk helg fick vi ändå och myset på söndagen med solsidan och läsk satt som handen i handsken.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0