2010 i bilder


Januari - Skidåkning med släkten i Hestra, Symaskinen brann upp, Avatar gick på Bio, vi ordnade en sjuhelsikes nyårsfest.


Februari - Möbelmässan i hufvudstaden, sydde en hamburger-klänning till syrran, fick fina grejer från USA, gjorde egna donuts, började löpträna.


Mars - Börjar jobba som projektingenjör, Daniel fyller år, vi drar till Göteborg, kollar slagsmålsklubben, ser Alice i Underlandet (3D).


April - Årets första grillkväll, Ambjörnarps långpromenad, Häng i Köpenhamn.


Maj - Grisfest på Västra stranden, släktmiddag i småländska bokskogen, Joe Labero show i Älmhult.


Juni - Midsommarfirande på Hven, får dille på prickigt.


Juli - Kalas, jobbar på Nelly High Heels party, flyger till Gdansk, tar färjan till Hästholmen.


Augusti - Springer midnatssloppet, Mjällbofestivalen, hittar en kattungen på jobbet som får flytta till katthemmet.


September - efter en smärre miss blir jag megablond.


Oktober - Skapar en pirat, plockar svamp, hänger i Hjo.


November - dra på turné till Göteborg och Linköping.


December - Går från blondie-blond till hellokitty-rosa till naturell-brunett, beslutar mig för att håret får vila,blir kär i en minigris, har mysig nyårsmiddag med quiz och spel, åker pulka i mördarbacken och hoppar från taket, säger upp mig från mitt jobb.

Ett fantastisk år med fantastiska människor, nu gör vi 2011 lika bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0