den tjugoåttonde september tvåtusennio, fjorton noll sju

Hej Världen!

Nu är jag här igen!
Jag kan lite lätt generande erkänna att jag ägnat i princip hela förmiddagen åt att läsa gamla blogginlägg jag gjort här för länge sedan. Detta har fått mig en aning nostalgisk, nykär och på gott humör. Så jag börjar helt enkelt blogga igen :)
Jag har som tur är fortfarande två trogna läsare, Linus och Carro. Dessa två går fortfarande in dagligen för att läsa om mina bravader. En eloge till er att ni orkat hänga kvar trots den torra uppdateringen!

Börjar man "om på nytt" tänkte jag först att allt skulle ändras, inklusive bloggnamn. Men på något sätt känns callieslounge klatschig. Jag stannar!

Ni får ha lite överseende med den fula layouten, det ska fixas, som alltid :)

Än en gång, välkommen!

Kommentarer
Postat av: Carro

:D:D:D:D:D

2009-09-29 @ 15:47:38
URL: http://carrolite.blogg.see
Postat av: BlixtMaskin

Gött gött gött säger jag bara!

2009-09-29 @ 16:22:08
URL: http://trefot.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0