things that makes me happy...

Listan som alltid kommer att fyllas på, och tur är väl det...

Välplanerade överraskningar
Pyttesmå presenter
Gömda påskägg
Att få frukost på sängen.
Att kärlek eller vän knackar på mitt i natten bara för att få träffas
Konfettiregn
Cykelturer till havet
Nybakade frallor
Förberedda middagar
Långa kramar
Karamelliserad Pannacotta
Bra musik
Varmt bubbelbad med ljus och isbitar
Söta lappar
Färg och tom duk
Att får höra fina personliga saker
Vallmo
Att någon fingrar i mitt hår
Paljetter
Dansadrenalin
Mammas dillpesto
Du
Att sticka handen i en burk med kaffebönor
Mango
Att bli uppskattad och inte tagen för given
Att göra något nytt varje dag
Flippdansa i dubbelsängen till Guns 'n Roses
Rökelse
Curryräkor
Varm sand mellan tårna
Snälla tanter
Glada människor
Bli väckt av solen
Somna på bussen
Utflykter
Torkade marshmallows
Hästar
Gnälliga måsar
Söta hundar
... ... ...

Kommentarer
Postat av: Clin

Hästar? ;)



Du, förslåt jag glömde bort avtäckningen! Jag blev så glad för jag fick lägenheten så jag glömde helt enkelt bort det! Synd att jag missade den.

2009-03-19 @ 14:34:22
URL: http://carrolite.blogg.se/
Postat av: Anonym

hästar klart!



ojdå, men grattis får jag väl säga! granne!

2009-03-19 @ 18:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0