big city life...

Hej på er!

Jag vet att jag inte varit så aktiv de närmsta dagarna...sorry, jag har varit uppe i mitt stress-innan-avfärd-moment...
Imorgon avgår tåget mot varmare breddgrader och ett större citylife än vad Halmstad kan erbjuda. Ska bli så ruskigt kul att det inte går att beskriva! På torsdag öppnas flygplansdörren och jag glömmer allt vad Sverige, skola och stress heter.
Jag ska försöka lägga upp bilder och blogga så gott det går, kommer förmodligen inte ha tillgång till en dator den första veckan, men sen så.

Kommer sakna er, men jag har saknat Piff sen i Augusti så nu ska den förlorade tiden tas igen! Med råge!

Tjipp//
Bob

Kommentarer
Postat av: Sandra

aooo! Vi ses snart snyggo!

2009-03-31 @ 07:20:16
Postat av: clin

Det blir tomt här utan dig... :(

2009-03-31 @ 09:53:30
URL: http://carrolite.blogg.se/
Postat av: Callie

:)



kommer rocka loss in the big apple med resetrion. Jag är snart tillbaka...

2009-03-31 @ 10:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0