The 80's

Haft ett oerhört inspirerande samtal med min kära syster om 80-talet, "gallons of milk" och resväskor.
Detta resulterade i att jag tog en stor slev frosting och satte mig vid datorn, tänkte fuck them 8,7!

Frågan är om jag ska diska, dammsuga eller rensa papper. Kanske göra någon onödig fotning av något onödigt i min lägenhet...
Salem Al Fakir spelas and I feel good about it, han gör min "Mattetentamusik"...så det känns nästan som en hämnd mot alla mattetentor jag någonsin skrivit att jag faktiskt har "mattestämning i lägenheten" utan att behöva räkna ett piss.

Kommentarer
Postat av: Sandra

vad go du är going. på tal omresväskor.usch, usch usch, efter gymmet idag - typ shaka rumpdans-och-tafsa-på-sig-själv-pass blev jag fast på stan och inhandlade 3 par skor, jag handlade ju ett par igår. men aah.förlåt, mer saker för dig att släpa hem^^ PUSS ska lägga ut på bloggen fåru se

2009-02-20 @ 21:31:02
Postat av: Callie

Du är knäpp, men jag tycker om dig ändå... :)

2009-02-22 @ 15:05:38
URL: http://callieslounge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0