problemlösaren

Callie fixar biffen. Kan nu säga att det ser Nästan lika dant ut i Firefox som i Explorer. Måhända att jag inte har löst det enligt programmeringens alla regler, men va fasen. Man är ju ingenjör för att lösa problem på sitt egna sätt liksom!

Ikväll börjar stans studentfest, har redan sett söta människor i sina overaller traska runt i stan. Ska leta upp min gamla sketna i källaren snart!

Morgonmöte innan med chokladmjölk och semla, fina grejer det.
Nu är jag hemma för lite skissande och lunch.

Föreställning ikväll med Göörglad. Har ju råkat hamna i HASP-gänget iår...skoj som fasen, roliga människor!

Diggar fredagen den 13:e stenhårt, min turdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0