Köp aldrig klocka på Ur&Penn!

Lite bitter, på Ur&Penn...eller på mig själv. Jag vet inte riktigt.
Jag sparar ALLA kartonger, men tydligen inte alla kvitton. Så klockan som gick sönder när jag skulle vrida om den till amerikansk tid är fucked. En garanti gills tydligen inte om det är något fel man "åsamkat själv". Va fasen, sprinten hoppa ju ur, inte direkt som att jag dängde den i väggen. Först sa tantan att garantin inte gällde när det var ett "sånt fel", sen ändrade hon sig och sa att jag kan betala 50 spänn självrisk om jag hittar kvittot, går det till kafferasten då eller? Nej vet du vad, köp aldrig klocka på Ur&Penn!

Garanti=Bluff

Kommentarer
Postat av: Sandra

Fuck them. Ur och penn kan ta sig i räva. Gå till en annan butik och hör med dem – kan hända ha bättre pesonal. Kolla med johanna dubble-v. Hon kan lagar och regler. PUSSi

2009-04-27 @ 21:39:06
Postat av: Sandra

Fuck them. Ur och penn kan ta sig i räva. Gå till en annan butik och hör med dem – kan hända ha bättre pesonal. Kolla med johanna dubble-v. Hon kan lagar och regler. PUSSi

2009-04-27 @ 21:40:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0