Varm lägenhet och mysiga filmer

Tokvarm lägenhet med megamycket damm i...
Bor man på toppvåningen får man väl räkna med att det blir rumsvarmt upphöjt till X antal grannar under. När elementen är avstängda och rullgardinerna nere som solskydd (om det nu kan vara någon sol i Halmstad från september och fram till maj...) så hjälper inte det. När man kommer hem är det alltid minst 25 grader celsius...
Tränat bokföring idag i skolan...advanced matematik om jag ska vara ärlig, inga integraler där inte! Men det släpper väl förhoppningsvis. Case 1 är inlämnat, Semantiken är inlämnad och ekonomiprojekt 1 är påbörjat...kan med nästan gott samvete gå på helg.

Måste bara påminna alla nostalgiker (när vi nu går mot julen) att titta på Jim Hensons underbara The Christmas Toy. Den finns i ungefär 6 delar på youtube.
Såg den när jag var lite krasslig, lovar att den hjälpte!

















Kommentarer
Postat av: Sandra

- Hur kan man vara så korkad?

- men det verkar inte så kooorkat på mig?

- gör det inte?

- nej

- men menar om trubbnos gick dit ut kan vi väl titta ut och rrhoppa tillbaks han

- clooown, vad tänker du gå? vart ska du gååå? åååh! larmcentralen 90 000, clown gick ut genom därren!



asså åååh säger jag bara:)

2008-09-13 @ 06:00:44
Postat av: Callie

Och vet du vad dem säger i den engelska versionen?



-Emergency!



vad var det för något liksom? Jag hade iaf räknat med ett 911...kollat avsnitten på youtube ännu?

2008-09-13 @ 13:40:21
URL: http://callieslounge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0