Skissdagen är avslutad.




















På väg till skolan.

nyponsoppan gjorde min dag.



















Nyponsoppan som gav mig skissarkrafterna att hålla igång till över midnatt.


Under processens gång.

Vi skulle framställa någon sorts trädgårdsbelysning.
Trädgårdsbelysning

caféet i 2-punktsperspektiv.
Café i 2-punktsperspektiv.


Köksvåg efter Scott Robertsons teknik.

Lyssnat på Miss Li hela dagen, har blivit helt galen i Songs of a Rag Doll från 2007. Vi önskade tom. låten ba ba ba hos vaken i p3, men dem sket i det och spelade en massa country istället, usch.
Kom ifrån skolan vid 00:30 så nu försöker jag bara lugna ner mig (blir helt speedad av att skapa). Men nu är de tre inlämningsuppgifterna klara.
Gå in och kolla Gotta Leave My Troubles Behind och njut, det gör jag!

näddi näd.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Snälla bästa syster, hälsa på mig! Jag saknar dig, speciellt när jag ser och upplever saker jag vet du skulle älska. du kan låna flygbiljettspengar av mig.



PUSSI

2008-09-21 @ 05:13:55
Postat av: Sandra

Haru snott min jeansjacka?

2008-09-21 @ 05:16:03
Postat av: Callie

När ska jag betala tillbaka dem, när jag är rik ingenjör? :P Har ju skulder upp över öronen!



hmm, kan väl hända att jag har LÅNAT den lite...du är ju inte hemma ändå + att den inte hängde i din garderob, då sa mamma att det var ok, hehe. Hoppas det är ok?

2008-09-21 @ 10:48:32
URL: http://callieslounge.blogg.se/
Postat av: Sandra

Va fult av dig. Det är fasen alltid så, även om det är mina grejor är det "okej" bara mamms säger det är okej. gah! fy vad lågt



Vi kan göra upp ett avbetalningssystem:D

2008-09-22 @ 16:43:58
Postat av: Callie

Äsch, klart det inte är ok..annars... Men plagget hängde inte i din garderob, och det var där jag hade fått ett big no-no om att röra dina prylar. Du har ju inte använt den på typ 4 år ändå så :P

Du kan få ta avbetalning på att vara lillasyster :P

2008-09-22 @ 17:59:42
URL: http://callieslounge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0