SATC och tjejsnack...

Förmiddagen fylldes av mindre ljuv flöjtmusik, oj vad det var längesedan jag spelade! Slutade när jag insåg att det inte är alla i bygget som är klara med tentorna...

Var på Kicks en sväng för att hitta en bra kohl-penna. Damen försökte lura på mig en vattenfast. Ritade lite på handen...hon skulle dock sagt att den var Permanent för färgen sitter kvar än! Vem vill ha något sådant i ansiktet?!

Myste hemma hos Anke på kvällen, såg SATC, över förväntan bra faktiskt! En riktig tjejkväll blev det, något jag kände att jag verkligen behövde!

Nu ska jag sussa, för imorgon får jag finbesök!!!


Bränsle till filmen.


Dem säger att det snöar i Sverige...Halmstad tillhör något annat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0