Arsveden

Här sitter jag, uppe med tuppen, förmodligen den enda vakna...
Har precis satt igång två maskiner, ska snart somna om igen men tänkte fixa med lite saker först.

Igår dog min kära C55. Om jag inte minns fel så skulle den ha funnits fungerande i mina ägor i 5 begagnade år den 28 oktober...Men pga. en laddare som stupade före telefon så fick den snällt somna in igår.
Har nu övergått till något sämre...nån erikssongrej med lite lätt glapp, men jag är inte bitter...bara jäkligt trött. Nu måste jag sätta mig in i hur en "ny" mobiletelefon" fungerar...tusan!

Den där Arn-filmen igår var bra, men jag är inte mycket för filmer som slutar deppigt. Hela jag blir down. Och som citronen i såret spelades bara slow-låtar på last.fm när jag kom hem...

Något som däremot muntrade upp var när jag hittade kvittot på att jag lämnat in trasiga jeans för lagning på JC. Ett tydligt bokstaverat efternamn...blev något heeelt annat, hahahaha! Arsveden!

Nej nu ska jag återgå till min sömn medan tvätten tvättas. Hörs senare.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Sandra Arsveden

ahhaha, låter som om det sivder i alrslet eller som de skrivit arvs-eden



men telefonen. ajs. hur kunde denna high-tech dö?

2008-10-20 @ 15:48:46
Postat av: Callie

jadu, jag håller med....arselklåda,hahaha!



ja laddaren började spraka när jag satte den i väggen, så nu har jag pappas gamla istället.

2008-10-20 @ 16:19:56
URL: http://callieslounge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0