död katt, nya kurser och ett grymt box-pass!

Imorse när jag kom till skolan var katten som jag och Erica pratade om för någon månad sedan död...jag gissar på ihjälfrusen, Martin gissade på ihjälfrusen i fronten på en bil....hmm. Sorgligt var det iaf, och mindre roligt att behöva parkera sin cykel bredvid en död katt.
Sjukt roliga lektioner som jag börjat med idag dessutom! Illustrationsmetoder och Cad Fk...guld! Bara skapa skapa skapa! Dessutom Cadat lite till DesignOpen...
Efter skolan bar det av till gymmet för en grym fight med Sofie! Har inte tagit i så mycket på evigheter! Mina händer skakar fortfarande! Rematch är ett måste!
Nu ska det bara duschas och sen blir det varm Nyponsoppa för hela slanten.

Kläm♥

Kommentarer
Postat av: Sofie

Ååå du va grym på passet Carro! Självklart blir de en rematch på den ;) haha!

2008-11-03 @ 21:01:19
URL: http://aalriksson.blogg.se/
Postat av: Callie

Detsamma tjejen! Stark som tusan!

2008-11-04 @ 19:52:54
URL: http://callieslounge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0