Sol, bad och en massa god mat.

Hej gott folk!
Idag vaknade jag 10, gick loss med städningen lite då vi hängde hos mig igårkväll innan eftersläppet på kåren.
Vid lunch kom Morfar och lillkusinen för att ta med mig till Stranden och Stugan.
Fick bete mig som en 6åring hela dagen, underbart! Byggde sandslott i form av en liten kanin, en tjock kanin och en "padda" (sköldpaddan...).
Badade i havet och lekte i lekplatsen, ritade teckningar och hade det toppenmysigt! Fick den här schyssta teckningen av kusinen:

En hund med kläder fast i genomskärning så man ser pälsen (jag förstod inte riktigt heller vad hon menade...)

Imorrn börjar dock allvaret igen (gymkortet aktiveras), och på tisdag är det skolstart. Bara att köpa nya suddisar och bänkpapper kvar, tyyyp.

Vad har ni gjort i helgen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0