En vecka utan bloggen?!

Nu har det gått en vecka sedan jag var här sist, fy fy fy!
Följande har hänt:
I Måndags var jag med jobbet på Liseberg, tokroligt! Jag åker allt hur rädd jag än är när jag gör det!
Tisdag stack jag med syrran till stallet för en skogsrunda, underbart! Vilken sagohäst Skrållan är!
Onsdag bar det av till Halmstad för att på torsdag sätta igång med nollningen, man har ju gått och blivit gammal i gemet så nu behöver man bara sitta i sin brassestol och titta på när dem andra leker...
I Fredags hade vi nollornas första övningsgasque, tusen gånger mer lyckad än när jag själv nollades, vi hade dunderkul!
Igår lördag åkte jag hem hem för att umgås med familjen innan lillasyster åker till Washington DC.

Vad har ni gjort?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0