Elliott

Efter jobbet åkte vi för att spana in lite bilar. Funderar faktiskt på att köpa min alldeles egna och faktiskt första bil. Jag har haft körkort i snart 8 år men aldrig haft en helt egen. Ja, vi får helt enkelt se vad som händer. Därefter träffade jag en kompis för att göra veckans loppisfynd på underbara Byring och Bråte. Hittade en jordglob, en dörrknopp och en bok. Har du läst den? Vågade bara läsa första meningen på bokens baksida men tänkte inte förstöra den magiska framsidan på boken och köpte den helt enkelt utan att fundera. Hittade även tre industrilampor. Har redan fem likadana som hänger i vårt kök men kunde ändå inte låta bli de sista tre. Lite junta efter det med stickning och chokladfika och dagen var egentligen komplett. Kvällen var däremot inte över där. Väl hemma förbereddes en Englandsresa för min sambo med vänner. Så nu inser jag att klockan är närmare ett och jag ska upp om fem till sex timmar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0