color week

Vad är en vecka i hösten, kanske tråkig och mörk eller alldeles alldeles underbar!
För att fixa till det dystra kör jag numera på färgvecka!


Spelreglerna lyder:
Låt oss säg att det är en Grön dag.
Då ska du i största möjliga mån bära så mycket grönt du kan! Tänker du använda en viss t-shirt för att den "matchar" din övriga outfit, men råkar hitta en grönare tröja lååångt in i garderoben... då finns det inget annat alternativ än att ta den grönare. Skit i om det inte matchar,  Dé é Kul Å Vá Ful!

Veckan:
Måndag - Rosa
Tisdag - Röd
Onsdag - Lila
Torsdag - Blå
Fredag - Metall/Shiny/Paljetter

Do it! och jag lovar att du blir på gladare humör, jag knäckte mig när jag såg Jay i rosa skor, rosa strumpor, rosa linne, rosa sjal, rosa tröja...


Kommentarer
Postat av: Jay

Hihi. jag knäckte ju nästan mig själv när jag såg mig i spegeln! Det är ju så HIMLA rosa! tihi

2009-11-23 @ 11:17:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0