090913.


Påväg ut i höstsolen i min mysiga pingvinkofta från Object.


Sov i all evighet imorse. Det är så skönt att slippa ställa den där förbaskade klockan! Det till och med så att jag börjar störa mig på den där Björnesignalen (!)
Men ska jag följa min egna trend så tar det väl 2 år till innan jag har en vettig telefon med en anständig ringsignal på alarmet.
Kom nyss hem efter en utflykt till Nyhems Torg.  Är stammis på apoteket där nu. Ipren, nässpray, allergitabletter bla bla bla...Nu ska jag fasen bli frisk, once and for all!
Planen var att hänga med tjejerna ut och röjja ikväll, men det blir nog inget med det.
Tänkte ta en svängom i bokhyllan här hemma med dammvippa och pappershögen som ska arkiveras istället. Något måste man ju göra för att "roa" sig, hahaha.

Skall fortsätta lite med den nya layouten på sidan snart, fått tips om Rosa.
Har börjat spåna på en kombo av turkos och svartvitt med en ton mot vinrött, det låter sjukt jag vet men vi får se vad ni tycker. Lämna gärna kommentarer!

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag tycker om björnesignalen, för då vet man att du är hemma och ligger där och kurar på andra sidan i huset.

2008-09-15 @ 15:10:18
Postat av: Callie

Det är klart, men prova att vakna till den varje morgon i 5 års tid ;) Jag ska skicka över låten till dig så du känner dig lite mer hemma i USA-landet. Visa kidsen vad Björne är för något! :D

2008-09-15 @ 15:30:14
URL: http://callieslounge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0