Bored



Jag har nog aldrig varit så här förslappad, lat och halft uttråkad i hela mitt liv - livet är för lätt för att jag ska känna att det leder någonstans. Jag hänger på gymmet, degar vid poolen under lunchtid och dräller runt med kompisar om kvällarna  och just nu har jag tagit en nap framför VH1s 5 timmars lång "100 Greatest Songs of the 90s" (okej, så länge degade jag inte framför glolåddan, men ändå). Tragiskt att jag klagar över världens softishliv, jag vet, men det som är mer tragiskt är nog att jag skriver det här på min syrras blogg. Så Hej alla Carros dudes, här är Sandra, Carolines miserable syster. Okej inte riktigt, men nästan, fast är man uttråkad har man bara sig själv att skylla. Så nu ska jag gå och göra något åt saken! Tjingeling gott folk!

Hu vad många gamla dängor man minns. Fanns ingen kod, men här är länken till en av goinglåtarna i alla fall:

http://www.youtube.com/watch?v=nCjtRJkS85w



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0