black and white

Det finns absolut INGA klänningar på stan..eller ja...det kanske inte är helt sant. Men det finns två alternativ, se ut som 14 eller 45.
Jag känner snarare att jag faktiskt vill se ut som jag är så därför har jag börjat pilla med en hemmasydd. Det är lite spännande för man vet aldrig vad det kommer resultera i, jag designar under tiden så att säga.
Jag fick ett fantastiskt fint vitt silkigt tyg med små svarta prickar på av svärmor i julklapp så det får assistera material till nyårsblåsan.
Än så länge har jag kommit halvvägs på underdelen, håll till godo!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Yes! Nu har jag äntligen hittat hit! Det måste komma upp bildbevis på denna nyårskreation!

2010-12-30 @ 14:21:01
URL: http://lisafisasblogg.blogg.se/
Postat av: Callie

Sv: Ska göra mitt bästa. Väntar ju på den där blogg.se-appen så att det ska gå lite smidigare än att krångla med sladdar och kameror...

2010-12-30 @ 17:16:59
URL: http://callieslounge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0