allt i ett

Okej jag har varit lite dålig på att hålla uppdateringen här jämnt fördelad över dagarna...
Det har hänt mycket i veckan minst sagt. Jag har valt att göra stora förändringar i vardagen vilket ha resulterat i ett hejdundrande velande, men nu är beslutet gjort och det finns ingen återvändo. I januari är jag inte längre projektingenjör utan jobbar då som designingenjör, mhm!

Under tiden har jag gått från blondie till hello kitty-rosa, lila och nu ljusbrun...Jag säger bara en sak, blek ALDRIG håret, det sliter satan, till och med på ett vikingahår som mitt. Kan förmodligen inte gå till min frisör på ett tag då hon blev måttligt frustrerad när jag sa att jag ville bli brunett igen när hon kämpat för mitt blonda hår så länge.

Igår var det årliga julbaket igång (har fortfarande inte fått ner alla sorter i kakburkarna). Jag tror vi gjorde ungefär 8 olika sorter, wienernougat, pepparkakshus, rosa skräckgodisar, chokladkola, rischoklad, mintchoklad, marknadsgodis, mintkyssar bla bla bla....

Nu är det dags för julstök innan mr. D kommer hem, då ska vi göra stan, julklappar nästa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0