vardag

Totalförsov mig imorse, vaknade 20 minuter innan jag skulle börja jobba. huua vad snabbt det gick till jobbet!
Tur att vårsolen gör mig pigg iaf, sitter hemma och väntar in min löparkompanjon för ännu en dag i löparskorna.
Nu är påskägget på jobbet (4 kg godis) nästan slut, vilket har fått mig att komma till insikt. Nu är det nog dags för fullkorn, fibrer, protein, järn, grönt och vitaminer kanske?
Beachen 2010 närmar sig, och för mig infaller den i början på maj...fråga inte varför :)

Kommentarer
Postat av: Carro

Hej

Vill du motionera lite till häst så har jag börjat rida på ett nytt ställe, utanför simlångsdalen, och där finns 3 hästar och ägaren till den ena frågade om jag inte har en kompis som vill rida hennes häst ibland. Så jag tänkt direkt på dig. Om du är intresserad då..

2010-04-09 @ 12:39:26
URL: http://carrolite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0