Navid Modiri och Gudarna

Något som ALLTID får mig på bra humör är det fantastiska bandet Navid Modiri och Gudarna.
Det slår aldrig fel, det spritter i kroppen och fötterna dansar automatiskt när jag hör deras glada melodier.
Jag såg bandet Live för första gången förra hösten i Helsingborg. Missade tyärr en spelning på hemmaplan i somras då jag höll till på Roskilde. Missade även göteborgsspelningen i augusti. Tusan tänkte jag men såg att de även skulle spela i Halmstad den 12 september. Tyvärr var det annordnat så att man var tvungen att vara mellan typ 16 och 20 för att få komma in, kände mig gammal som aset och fick sitta hemma istället. Bitter.
Nu har däremot min kära syster fixat gästbiljetter till spelningen i Jönköping som hålls på någon studentpub, gissa om jag ser fram emot detta! Kommer sjunga med i varenda låt och dansa tills fötterna brinner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0