Alumnimiddag

Nu är jag rätt pigg igen, efter en mellancola på donken och en väldigt slö start på exjobbsdagen.
Var sjukligt kul igår men är lite nedstämd då jag inser hur fruktansvärt dåliga maskinare faktiskt är på att spexa :)
... Spexen som utfördes igår på middagen var i högsta klass, och omstarterna likaså! Det är så det ska gå till, inte tvång och dåligt ös som tyvärr blivit maskinstandard på vanliga gasquer...spex-är-kul-jaaa, spex-är-kul-jaa!
Middagen slutade vid kanske halv 3, stack från festen vid 5 imorse, plockade blommor på vägen hem och var allmänt glad åt vårsolen.
Önskar att jag joinade HASP redan i ettan, jag vill inte sluta plugga än, festerna är för roliga!

Kommentarer
Postat av: BlixtMaskin

HASP? Fester till kl 5 på morgonen... vart skall jag gå med för att bli medlem???

2009-05-19 @ 00:19:21
Postat av: Callie

För det första, jag gick tidigt :)

Kolla: http://www.halmstadspexet.nu/

2009-05-19 @ 22:59:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0