nedstämt och ensamt

Hej på er! Nu är jag tillbaka. Jag vet att man inte ska vara neggig på sin blogg men va fasen jag måste väl få vara lite down jag med. Idag skrev jag min (vad jag trodde var) sista tenta, men det gick väl inte helt som planerat. Jag ska inte ta ut något i förskott eftersom det har känts så här pissigt förut efter andra tentor som faktiskt gått igenom...Jag orkar bara inte skriva fler tentor, jag håller på att köra sönder mig. Stress för Ekonomikursen, stress för exjobbet, stress för att kanske behöva känna stress när jag ska avstressa mig utomlands...stress för framtiden, stress för jobbsituationen, stress för finanskrisen, stress för allt, precis allt. "Carro snälla kan du göra det eller det, jag skulle vilja att du maila dit eller ringde dit eller gjorde det"....bah! För första gången på länge blir det Carrotid flera dagar i rad (trots att det ska stressjobbas under tiden). Sambon har flyttat så nu kommer Disneyfilmerna hamna på hög. Känns olustigt med en så tom lägenhet, trots att den inte är större än en skolåda och jag personligen kallar den för trädkojjan. Det känns som det ekar, kyligt. Sitter och funderar på saker som gör mig glad, riktigt glad...det hjälper. (MailMetoden var är du...♥)
För övrigt kan jag berätta att det är sjukt tråkigt med människor som bara skriver en massa dravel på sina bloggar, inga foton, bara text. Äh, jag har gjort min insats i den gråa världen, nu blir det bättre.

Kommentarer
Postat av: Sandra

"mailmetoden var är du" åh herregud. jag har inte sett detta inne. en du gumman. det ska jag tjäna pengar på i framtiden vettu och då jäklar drar det igång

2009-04-01 @ 03:41:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0