Dah make over


I vintras gjorde jag det vi människor ej borde göra, blekte håret hemma. Gång på gång... Det blev ljusare och ljusare och ljusare och vipps var jag lite av en smörklump på hjässan, vilket jag på något vänster trivdes med. Tills ungefär en vecka sedan då min vän Elin skulle färga utväxten med någon dålig färg från Garnier. Aldrig mera säger jag. Min utväxt blev orange, framme i luggen blev jag gråvit och resten sådär mellangult. Jag har nog aldrig varit fulare i håret i hela mitt liv, så lösningen blev att dagen efter färga över mitt stackars sönderblekta hår med en nyans ganska så mycket mörkare.

Så här har vi mig, bloggslavaren. Voíla!


                                                                      Efter                                                             Före




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0