muskeljakten är igång!



Ska jag vara ärlig så vet jag inte vad dem sjunger rakt igenom... Men jag har fastnat på
"Sharpen My Body Like A Pen"
Det är mitt ledmotiv när jag blir allt för sockersugen!
Grejjen är att jag fikar varje dag, gärna flera gånger om dagen. Dumt, dumt, dumt!
Jag kommer förmodligen inte klarar mig längre än någon vecka. När man ska börja baka pepparkakor, lussebullar, knäck och massa annat mumsigt så kommer det enligt statistiken att brista. Men vá tusan, idag är jag motiverad så då kan jag väl lika gärna dela med mig av min fokuserade, irriterade muskeljakt! Jag vill bli pigg, fräsch, firm, fit, funky, foxy, hot! Några tips på vad man ska göra när sockersuget kickar in?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0