Fina Tisdag


Grynet på jakt efter Höstlöven.

Började med Frukostmöte på Kåren för SAAB. Dem behövde exjobbare och nyanställningar så dem raggade på oss medans vi åt  "hotellfrukost". Bra start på dagen!
Därefter drog jag och Fredrik hem för att ta med Grynet ut på en kortpromenad. Detta måste vara världens goaste hund, eller förlåt - nallebjörn!
Fick reda på att vi skulle ta fram en Kaffebryggare i Semantikprojektet. Så nu skall jag bara hitta ett passande företag som jag skall jobba mot. Kommer bli galet roligt att får skapa lite mer kreativt! Har ni några förslag på extrema företag? Det behöver inte nödvändigtvis vara ett företag som jobbar med Kaffebryggare...Funderade på Resteröds imorse, eller kanske Anthon Berg. Wacko I know!
Har spelat innebandy med Maskin och CAD idag, tur att jag fick tummen ur för det var skitkul att få köra slut på sig ordentligt! Har legat annan träning på tisdagar innan, men detta kommer jag fortsätta med! (Bara hem och leta upp pappas klubba!).
Är nu helt uppe i varv och vill hitta på något, men alla är ju däckade efter träningen...surt!

Någon som vill göra något spejjsagt en kväll som denna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0