080925 Torsdag

Ursäkta att jag inte skrivit på ett tag. Mitt internet hemma har lagt av.
Sitter i skolan nu och försöker avsluta dagen så gott det går. Nu känner man stressen komma krypande, va fasen håller jag på med? Tagit på mig 175% kurser och en förbannad examenskatalog på det (!) Det är ju ungefär 200% arbete! Om man kunde dela på sig och får en normal arbetsdag, Carro1 och Carro2...Satt med ekonomin i typ 15 h, men fick ändå inte rätt så nu är det komplettering som gäller...
Hepp, jag får skylla mig själv.

Igår var vi i Jönköping för att få information om Design Open 2008, en designtävling där vi ska ta fram en produkt eller en produkt med tillhörande tjänst som minskar att människan slänger mat i onödan. Ska bli spännande!
Drar snart hem för att ringa till bredbandsbolaget så dem får fixa tillbaka mitt internet, ska inom Maxi först och shoppa sallad. Blir potatisgratäng och kryddjärpar ikväll, mumma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0