En vanlig fredagmorgon...eller?

Vid 9-tiden igår höll jag på att somna över datorn så jag stack hem och stendog.
Nu är jag här vid 8 istället (slutat äta min frukost hemma, all god mat finns ändå i skolan...bor man här 12-14 h/dygn så...)

Har en Cad-kurs som ska fixas innan jul så idag blir det fixx av alla frågetecken i solidmodelleringen och fixa klart assemblydelen, imorgon blir det sheeet metal och förhoppningsvis uppstart av slutprojektet. Jag har tills på Måndag kväll på mig, sen tänker jag tusan fira jul även om jag inte är klar! I värsta fall får jag väl sitta innan nyår...

Och nyår sen! Reggaefesten blir av! Ska sy sketastora jamaicanska och etiopiska flaggor och hänga i taket, kommer bli soft! Flipflopsen och rastamössan på!

Catia kallar, hej hej!

Kommentarer
Postat av: Sandra

så reggarefesten är belägen hemma hos dig? ballt.

lycka till med skoltjofräsandet by the way.

pussi

2008-12-19 @ 19:23:48
Postat av: Callie

Njee, hemma hos Daniel.



Jag har gett upp skoltjofräsandet nu...vill fasen ha jullov!

Puss

2008-12-20 @ 16:20:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0