Landvetter & Göteborg

Igår åkte systra mi till Amerikatt, hon kommer få dunderkul men det kan inte hjälpas för det var jobbigt att vinka av ändå.
Efteråt stack vi till Götet där jag och mamma gick på stan under dagen. Provade lite spetströjor som är väldigt på tapeten just nu, men kan inte låta bli att asgarva, jag såg ut som en Kassler!
Tåget var tokförsenat när vi skulle hem (som vanligt SJ, fyy) men för övrigt var det bra plåster på såren att gå på stan efter Landvetter.

Snart går tåget tillbaka till Halmstad så jag måste börja packa, kommer inte kunna få med mig allt tillbaka den här gången heller, borde skaffa mig en minibuss bara för packningen...

Vad ska ni göra idag?
Kläm♥

Kommentarer
Postat av: Olala från din kära syster

Jag ska skicka kasslertrosor till dig som julklapp

2008-09-03 @ 01:39:07
Postat av: Callie

Men vad härligt! Jag ser fram emot julen, hmm...

2008-09-03 @ 16:13:40
URL: http://callieslounge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0